Monday 7 January 2013

Cappucino lewat malam.

Tahu, nikmat kau santai di lewat pagi, sama itu Cappucino?

Ha'ah. Dengar macam bongkak je kan. Ala-ala manusia berada a.k.a kaya tahap cipan.

Tak perlu judge. Sebab setakat ni aku mampu sedut Cappucino atas ihsan orang. Syukur setakat apa adanya.

Orang tua-tua pesan: 'Rezeki nak, jangan kau tolak. Musuh pulak jangan kau cari, sebab sentiasa ada nak...'

Hah gitu kau~~

What ever it is.... musuh tak musuh kalau ada kat sebelah aku sekarang, mintak penampar sebarang dua la kalau nak bertumbuk time aku tengah layan benda ni.
*ok.kasar.ini bukan aku.tapi aku dari sisi lainnya =.=

Berbalik semula pada pangkal jalan yang benar iaitu Cappucino.
Cuba kau, dari setiap selirat kesibukan hari, cari ini flavor.

Berteman atau bersendiri. Pilih mana selesa.
Sisip sedikit demi sedikit, tiap rasa yang mencium bibir kering tanpa gincu atau lips gloss (untuk perempuan, juga pondan.. hohoiii~).

Serabut akal terenjat terus terbang ikut suka haluan dia. Layan....
Layan...sampai kau rasa, cukup untuk secawan.

Kesan, kebanyakan adalah steady to stand up along night.
Mungkin gelap malam tak cukup kelam bila mana kau rasa mata seakan paling payah nak pejam.

Hahaha.
Nikmat yang bakal gilakan kepala otak untuk buat mata gagal rehat pada waktunya.

Itulah. Cappucino lewat malam, mata degil untuk pejam. Dan mampu menjadikan kau bak ikan pekasam yang terganggu tidurnya tanpa lena yang nyaman.


--suatu Cappucino ini, terlalu mengkhayalkan..---

*dan aku, antara yang mata menggila terang walau otak terawangan kosong tanpa sempadan.

No comments:

Post a Comment