Thursday 21 March 2013

Here I Am-SHEILA ON 7




Di hari seperti ini aku harus berjuang lagi
Pertahankan harga diri
Dukungan datang dan pergi
Tapu aku cuba berjanji memutarkan roda ini

Here I am, Here I stay
Till we meet again someday
Here I am, Here I stay
Till we meet again My Friends

Cacian yang menyudutkan 
Tapi aku coba bertahan
Hidup dengan semua ini
Dukungan datang dan pergi
Tapi aku coba berjanji
Memutarkan roda ini

Here I am by Sheila On 7


Bait-bait kata ini
Secara zahir, lirik lagu. Cuma
Tapi, nukilan indah ini, 
terkias seribu makna.

Aku peminat tegar Sheila On 7, kerana karya-karya mantapnya dong. Waduh! Gawat gini bisa speakingnya Indon~ 

~Kembali ke topik asal. Ye. Aku perlu kuat. Kuat menjadi diri sendiri di balik awan yang meredup.Kian hari.  Oh ya, awan di bumi asing tak seindah di bumi sendiri. 






No comments:

Post a Comment